We are back

Hellu människor
som nu kanske märker så ska jag och Denise börja blogga nu igen. Den här gången ska vi blogga ofta och vi ska lägga ut olika tips :)
Lite om vår dag jag gick till skolan, jag var i tid och sånt men nej tror ni inte att läraren är sjuk och jag vaknade i onödan tidigt när jag kunde sova....sen kom Denise till skolan och vi tog en cigg chillade lite och sen gick vi till lektionen vi hade engelska och man skulle skriva om en engelsk talande land, men jag orkade inte så jag gick med bebo att röka och sen vi chillade med Linda, jag var inte med Denise för att vi har inte samma engelska hon har svårare grad :)

Jag gick och satt med min älskling men han var tråkig han spelade tetris....Gissa vem som kom tillbaka till Svergie HELENA så jag gick för att möta henne jag kramade sönder henne sen när vi kom till skolan så kramade Denise och Magda sönder henne det var fett kul :) sen efter ett tag taggade vi hem till mig och var hos mig en stund sen drog jag och denise till peppe för att göra lite business sen vid 21 taggade vi hem eller lätare sagt vi sprang som idioter till bussen det var fett jobbigt för jag och denise är inte dom som brukar att springa O.o men nu sitter vi allafall hemma hos mig och tar det bara lugnt spelade lite gran GH med denise men nu så spelar hon ensam och jag fixade klart header till emil och bloggar på vår blogg ;) jaja nu för det räcka med skrivandet skriver snart igen kanske kan skriva några bra filmer som Denise och jag brukar knarka ;)
Ciao kära blogg läsare :))
BTW...Kära denise har gjort tung piercing i fredags ! hon e så söööt när hon pratar
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0