DUCKFACE xD

Hellu bloggen
Jag har nyss bloggad om vilka filmmer jag och denise rekomenderar men allafall nu är jag hemma och tar det bara lugnt skriver med gulliga duckface :) btw tack för hjälpen.
ni som läser bloggen vet vad jag gjorde på morgonen sen efter när jag kom hem somnade jag och vaknade av att denise kom till oss :) vi chillade bara hemma och sen åkte vi till arlanda och åt på donken det var fett gott :) sen åkte jag och denise till peppe och var där en stund det var myssigt han hjälpte mig med min blogg :) så gullig som han är eller inte....men allafall sen åkte jag och denise hem och spelade GH sen hade vi havlång och intressant samtal det var kul nu åkte bebisen hem så jag för sitta hemma och tråka men allafall ska sluta blogga nu för att jag orkar inte skriva men ska försöka slänga upp en inlägg innan jag lägger mig.

CIAO :*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0