Tips om ögonbryn!

Tjenare alla söta bloggläsare! hoppas ni mår bra! Jag tänkte komma med ett tips om ögonbrynen, eftersom jag inte är hemma än så kan jag inte lägga upp steg för steg om olika sminkningar eller hår så jag tänkte ta ett litet simpelt tips nu!

Om du är en person som HATAR att noppa ögonbrynen , så raka bort dom och måla i dom istället! Jag gör faktist det, och det är så många som säger att det är mycket snyggare, och det tycker jag bokstavligen själv :) det du ska tänka på är att inte göra dina ögonbryn för långa! då ser du ut som en uggla! och ha inte dina ögonbryn lika tjocka, utan längst in ska dom vara tjockare , som vanliga ögonbryn! Och kom ihåg att köpa en ögonbrynspenna som passar till ditt hår! är du inte bra på att måla så kan du bara raka bort halva ögonbrynet och måla in det sista istället, också superfint !:) Det som är ett stort + med rakade ögonbryn är att du kan forma dom precis hur du vill! Jag använder perfect eye liner (mörkbrun) som går att köpa på kicks! super bra!:) Hoppas ni fick fram vad jag menade , sminktipsen kommer dock vara lite enklare för där kommer jag visa steg för steg, är ni sugna på att se hur jag gör mina ögonbryn steg för steg så skriv en kommentar så lägger jag självklart upp det!:)




HISS till rakade ögonbryn, fast självklart ska man måla in ögonbryn också. hehe 



Förlåt för att man ser lite knas ut, men ett exemplar på mina ögonbryn!


de här var allt för mig , ciao flickor och pojkar!:D
/denise

Kommentarer
Postat av: Saga♥

länkbyte?:)

2011-05-24 @ 19:10:51
URL: http://ssaga.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0