Love HURT

Hej Bloggen
Som ni Läste på förra inläget så blev jag dumpat igår, gjorde ont pga att han svärde på sin död och allt men aja nu ångrar jag mig att jag blev tsm med honom ! för jag för höra från hans polare att han är sån och balabala,Men aja det där e redan glömmt duktigt av mig :$ men igår innan denise tog mig till eurostop så var vi och åt lunch på kina resturang ;) DET VAR SÅÅÅÅ GOTT ! sen åkte vi till eurostop och ni läste vad som hände där ;) men ska ladda upp några bilder från kinaresturangen och på min fina tröja <3
KINA RESTURANEN


Vackra denise undrar ska jag eller ska jag inte :)

SUSHHHHIIIII JAMIIIE :)

Mmmm...MATEEEN :D

Jag och min VACKRA denise !! <3

Tröjan jag köpte den e finare på :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0