Jag Längtar efter dig

Jag sitter vid bordet, pappa
Jag skriver till dig
Den längsta brevet  i mitt liv 
Även om det fanns många av dem så fanns  det ingen som gav mig svar så nu 
har jag rätt att få veta hur du känner för mig och om du 
någonsin ska  berätta för mig. Att du älskar mig pappa 
Även om du är så lång bort 
känner jag att du är nära
du vet  hur det är
att bli glömt av någon man älskar Visste du pappa att det är sexton år
som har  passerat, sedan du var  vid min sida 
Visste du att jag inte spillde några  tårar för dig pappa ,
Och nu är jag ledsen men 
Förlåt mig för detta, pappa som alla säger 
Tiden läker alla sår, ingen kan ta tillbaka det jag känner för dig nu
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0