HAHAHAHHAHAHAHAHAH

tjoooo
har nyss kommit hem var ute med katya och helena och vi hängde i centrum som vanligt jag och katya köpte varsin choklad och varsin PK Goooott ;) sen kom helena och vi satt och snackade lite sen så gick vi till willys för att köpa cola.. och så skulle vi betala med paintkvito och den funkade inte så katya ställde sig på tår och skrek ''ursäkta'' men hon såg inte kassavärden men så vände hon om sig och kvinnan stog precis bakom henne hahahhahahahahahahahahahhahahahahah....sen gick vi till torget och satte ooch på sån där grej man säljer grönsaker på och dumma helena ropar på en man för han skulle joina oss vi trodde inte att han skulle komma men han gjorde det och jag kunde inte hålla mig för garv,hahahhahahaa sen gick vi hem eller jag gick hem katya åkte buss hem nu så ska jag typ surfa lite på internet och sen glo film för att imorgon ska jag träffa min ÄLSKLING !! längtar sooom faaaan <33333333
Våra goda choklader och PK's

Gammal bild på Helena,Katya & Mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0