GÄSTBLOGGAR STANDARD AV DENISE!

nämen tjeeeenare sötnosar... förlåt för monika, hennes blogg är så ''bitchig'', jag vet inte varför asså, beror säkert på namnet eller nått... men nu kom den cutiepajen ni längtat efter! ;) i alla fall.. va händerå? är livet chill ellee?
mitt är de i alla fall. MEN, nu ska jag berätta lite om olika åsikter, eftersom vi ''dör'' på lördag så kan man ju lika väl vara ärlig, ajt?

min första åsikt är... HAHAHAAHAHAH DÖ PÅ LÖRDAG?! snälla vi skulle dö 1994, 2000, tydligen på lördag, 2012 och 2037, man ba okej bestäm er för ETT datum istället för flera miljoner? vi är inte direkt katter me 7 liv asså. Så jordens undergång kör jag upp i röven, den går under om 20 miljarder år, oke?:)

åsikt number 2= killar som rakar benen=bööögigt! jag förstår att ni leker top models osv.. men tro mig, mycket finare me lite hår på benen. Om man har värsta busken så kan man väl typ.. noppa(?) benen eller något, men helt ärligt ser det bögigt ut me rakade ben på killar, likadant som om tjejer inte rakar benen, hur fräsht är det tcyker ni boys? inte så kvinnligt va? nej precis.

åsikt number 3=snuskiga gubbar som flörtar med en på tåget.. hur skarrigt är inte de? fyfan, tänk dig en ful gammal gubbe, man boobiies, skägg, vitt hår, äckliga fula gula tänder, äckliga ögonbryn, asså ALLT äckligt?! u get my point? aa dåså behöver inte förklara något mer.

AJA fuck åsikter , jag måste bara rekommendera dom rosa elefanterna som flyger... monika fattar men inte ni, hemlighet till slutet av månaden säger vi.

MEN
iallafall, jag har fett tråkigt så kommer slänga upp några bilder (tyvärr inte ifrån idag) och sen så säger vi att jag gästbloggar standard här , capish?


egobild nr 1


nr. 2


nr 3


nr 4


nr 5


nr 6


nr 7


nr 8


...och slutligen en halft sexig bild på mig och monika


Nu har ni iallafall sett lite bilder på mig!=D jag kommer gästblogga här ungefär varje dag så monika får mer inlägg och PLUS att jag är för lat för en egen blogg, hihi!


ciiiaaao<3


P.S gammalt inlägg som jag inte visste hur man publicerade, hihi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0