FRÅGESTUND AVSLUTAD

Skulle du våga fotas naken?
Ja du, det beror på hur du menar naken ? ja jag skulle våga men jag vill inte.
Hur många har du haft sex med?
för privat men 5+ och 100-
Vad vill du bli när du ska bli stor?
det har jag faktiskt inte tänkt på O.o
hur många barn vill du ha?
jag vill ha 2 barn det räcker tycker jag <3
vill du skaffa ville/radhus eller lägenhet?
Villa lätt med poool och altan och utsik över vattnet myssigt visst :)
i vilket land vill du bo?
Jag skulle gärna vilja bo i thailand eller italien för det är så vackert där men det avgör inte jag det beror på hur jag sköter mitt liv
Hur stor är den största penisen som du har haft i dig?
Det är defenitift privat
va tycker du om mig som en person??
Jag tycker du är omtänksam och du bryr dig om andra människor du är snäll och när man behöver någon så finns du alltid där och stötar en du är en underbar vän ! <3
om du skulle bli tvungen att välja mellan
1.Denise
2.Katya
3.Helena
jag favoriserar inte någon av dem alla e speciella på sin sätt och jag älskar dem lika mycket alla dem 3 betyder guld och diamanter för mig ! <3
skulle du kunna ligga med mig ?
Om vi vart tsm ja men inte annnars
va du otrogen när vi va tsm ?
Jag har aldrig varit otrogen mot någon det är människor som är otrognamot mig så du vet jag har inte varit otrogen !
varför vart du  den du är?
det här frågan e svår jag vet faktiskt inte nya polare nytt liv det är bara så det blev jag kan inte styra över det längre jag kan inte heller vara den alla trycker ner mig och ser ner på mig
Skulle du våga fotas naken?
Ja du, det beror på hur du menar naken ? ja jag skulle våga men jag skulle inte göra det av olika skäll
Hur många har du haft sex med?
för privat men 5+ och 100-
Vad vill du bli när du ska bli stor?
det har jag faktiskt inte tänkt på, jg har ju hoppat runt från ena skola till en annan och nu har jag hoppat av helt och ska börja på nytt nästa termin
hur många barn vill du ha?
jag vill ha 2 barn det räcker tycker jag <3
vill du skaffa ville/radhus eller lägenhet?
Villa lätt med poool och altan och utsik över vattnet myssigt visst :)
i vilket land vill du bo?
Jag skulle gärna vilja bo i thailand eller italien för det är så vackert där men det avgör inte jag det beror på hur jag sköter mitt liv
Hur stor är den största penisen som du har haft i dig?
Det är defenitift privat
va tycker du om mig som en person??
Jag tycker du är omtänksam och du bryr dig om andra människor du är snäll och när man behöver någon så finns du alltid där och stötar en du är en underbar vän ! <3
om du skulle bli tvungen att välja mellan
1.Denise
2.Katya
3.Helena
jag favoriserar inte någon av dem alla e speciella på sin sätt och jag älskar dem lika mycket alla dem 3 betyder guld och diamanter för mig ! <3
skulle du kunna ligga med mig ?
Om vi vart tsm ja men inte annnars
va du otrogen när vi va tsm ?
Jag har aldrig varit otrogen mot någon det är människor som är otrogna mot mig så du vet jag har inte varit otrogen !
varför vart du  den du är?
det här frågan e svår jag vet faktiskt inte nya polare nytt liv det är bara så det blev jag kan inte styra över det längre jag kan inte heller vara den alla trycker ner och ser ner på
Vad har du för bh storlek? ;}
min riktiga BH storlek är 80 C men pga att jag har gått ner så mycket i vikt så är det runt 70 B tror jag
vad är din favvo mat? :D<3
Min favorit mat är KEBAB !!
visst är jag sööööööööööööööööööööööt :D
DU är jätte söt och vacker ! <3
Hur går det egentligen med kärleken? Du verkar har det så svårt..
Kärleken nu går det bra jag har en pojkvän som är världens underbaraste och jag älskar honom jätte mycket så det går nog bra med kärleken ! <3
Så nu har jag svarat på alla era frågor enjoy ! <3
Kommentarer
Postat av: duja

va du otrogen när vi va tsm ?

Jag har aldrig varit otrogen mot någon det är människor som är otrogna mot mig så du vet jag har inte varit otrogen !: varför sa du till ankan (ja vet inte om du sa till fler) att du va dedå?

2011-05-24 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0