Desperate housewives, check!

sådär! Nu var det slut. Shit vad tiden rinner iväg när man kollar på ett program man gillar, desperate är ju ungefär en timme, men det känns som en kvart! helt sjukt.. iallafall , dagens avsnitt var ju spännande som vanligt! Det är de jag älskar med de här programmet, varje gång händer det en massa grejer så man bara måste se nästa avsnitt! men som jag sa så ska jag ställa några frågor till er som kollade!

1. hur tror ni att det går för Susan nu när polisen grep henne för försök till mord? Tror ni att dom kommer få reda på att det egentligen inte var hon som försökte förgifta paul? Eller tror ni att hon hamnar i fängelset?

2. Vem är den skumma mannen som stog i hatt och som stog och kollade på Gabbie, som även sägs vara en fara? Jag kände inte igen honom, men vem tror ni att det kan vara?

3. Tror ni att Tom och lynette kommer skilja säg eller att dom löser det?

Nu har ni frågor som ni kan svara på!

Jag hade ju lovat er sminktips, och som sagt så håller jag det som jag lovar. Snart kommer ett sminktips upp om min egna svarta sotning som jag kommit på, dock hittade jag inte min kamera så jag tar kort med mobilen istället!;)


P.S , jag tror att Monika inte har något internet om ni undrar varför hon inte bloggar!
Kommentarer
Postat av: Sara

USA är mitt favoritland :)

2011-05-24 @ 23:11:36
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Denise o monika

tack för tipset sara!:)

2011-05-24 @ 23:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0