Desperata hemmafruar!

Hej gullungar! har precis varit uppe i valsta och handlat kakor och cola till desperate housewives! Är det någon utav er som följer programmet? isåfall kan ni läsa bloggen efter det så kommer jag ställa några frågor så kan ni svara vad ni själva tycker och tänker om det :) Och sen kommer jag med lite skvaller, ska försöka hitta min kamera också, annars kommer sminktipsen upp imorgon! Och det kan jag lova, men nu ska jag ta en cigg och lite sånt , vi ses senare, ciao!





Vem är eran favorit? Min är susan, hon är den där snälla och omtänksamma och den stressiga! Perfekt roll för mig(a)
Kommentarer
Postat av: Nora

hur gammla är ni? :)



ps, bra blogg :D

2011-05-24 @ 21:35:49
URL: http://lanabff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0