Denise med dåliga nyheter.

Hej älsklingar, det är såhär att monika försöker fixa våran header, men det går inte så bra och hon är lite småsur. Stackars mig som får vara här och inte ens ha en enda cigg som kan göra mig lite lugnare :/ aja livet är surt ibland!
OH JUSTE! hörde ni att det sa komma ett FET JÄVLA ASKMOLN(?!?!) idag över sverige!!! det hade ju tydligen varit ett vulkanutbrott i Island, 2012 here we come? och det var i lördags som det hände, samma dag som den där gubben förutspådde att jorden skulle gå under! och det var ju inte den enda naturkatastrofen som utbrast då, utan det var ju tydligen jordbävning och tornados i andra länder.. lite smått läskigt faktist! Men nu ska jag sluta skrämma upp er, någon som vet hur man skyddar sig ifrån askmolnen? kommentera gärna!


FATTAR NI?! ETT FET SÅNT HÄR MOLNEN IDAG ÖVER OSS KL. 14.00 !





jag idag! sådär slapp! puss hej sötisar:) hoppas vi överlever..
Kommentarer
Postat av: Hemen

Fiin ;)

2011-05-25 @ 00:50:31
URL: http://kingofstockholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0