Dåliga nyheter

Hej kära bloggläsare! Idag hände nånting som är allas tjejer mardröm (förutom mens dåra) . Monika blev dumpad(?!) av sin kille, bara sådär! han skickade ett mess och skrev att man inte kan bli tillsammans med någon man inte känt länge, men hallå det var han som ville bli tillsammans med henne DIREKT när hon blev singel? jävla weardo asså. Men jag ville få henne på bättre humor så jag tog med henne upp till eurostop, så kollade vi lite kläder och åt på donken(standard). Hon hittade en jätte fin tröja som det var spets på ryggen, skit snyggt! Efter det åkte vi och solade på solarium, sen åkte jag hem. Och nu undrar man vad man ska göra? flera inlägg och sen sova? träna...? ääh har ingen aning, slänger upp lite bilder ifrån idag!:)



så vacker, fattar inte vad killen tänkte med...




monikas snygga skor, HISS till dom!





*filterforskning* HAHA vet inte vad jag gjorde men ser knas ut!



CIAO :)
Kommentarer
Postat av: Milja

nej vafan :O

wiierd. Men monika du e så vacker o underbar de vet du ! <3

2011-05-26 @ 22:43:41
URL: http://miljaakv.blogg.se/
Postat av: LIENE

idiot...den där killen.

2011-05-27 @ 10:10:30
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: ...

Haha. Och Monika är Vänortringens största hjärtekrossare, så hon ska ju inte säga allt för mycket.

2011-05-27 @ 15:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0