DÅLIG UPDATE!

hallå där i stugan! förlåt för en dålig update men har haft fullt upp idag! ska inte hända mer!
Men jag kan iallafall börja med att berätta om min dag lite. Jag gick först på morgonen och köpte cigg och frukost, efter det blev det skolan! prov och massa plugg! men sånt ämne tråkar väll ut er antar jag? hehe. Iallafall, senare gick jag och handlade blommor och en chokladask till mamma och pappa, sen direkt efter hem och städa! Mina föräldrar förtjänade det stort! Iallafall så åkte jag vidare ner mot centrum, då mötte jag Helena, Katya, Yvonne, Monika och Magda, och sen gick vi till en piercing salong där Monika och Magda piercade sig, det blev jätte fint på båda faktist! Efter det så drog jag och Katya till kista och kollade på baksmällan 2, HAHA grymt roligt! vi hade jätte lite tid på oss och vi var hungriga som DJUR så vi sprang och köpte våra biljetter, sen efter det drog vi till donken och handlade grymt mycket mat , men vi hann inte äta där så vi tog oss med det till bion och satt och åt i salongen, haha sjukt vad mycket blickar som drog mot oss! pinsamt pinsamt.. aja nu är jag hemma iallafall, hoppas ni haft en toppendag! :)


Lite bilder ifrån när Monika piercade sig..


Innan hon tog piercingen!




Tror han heter pete eller något.. hur som helst, han är grymt rolig och han skämtar hela tiden! sånt gillas!




inte så bra bild, men som ni ser ska han ta piercingen nu!



Och den sista jag tog! Glömde ta kort på resultatet!




Aja nu ska jag göra något kul, kanske fler inlägg? vi ses då kära läsare, ciao! ;)




P.S , mina tränings tips kommer upp imorgon istället. Glömde helt bort att jag skulle blogga om dom! Men dom kommer direkt efter jag slutat skolan :)


Kommentarer
Postat av: Janina Aurora

Vill du vinna bloggsvar inbjudan?

Var då med i min tävling jag har på bloggen.



Direktlänk: http://janinaaurora.blogg.se/2011/may/vill-du-vinna-bloggsvar-da-tycker-jag-du-ska.html

2011-05-25 @ 23:48:26
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: Dessi!

Ha en bra dag!

2011-05-26 @ 09:19:17
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0