FUCK YOU

tja bloggen ;)
jag har precis kommit hem efter en lång dag i stan,först åkte jag och denise till t-cetralen för att möta min älskling och hans kompis. Men på vägen till stan var det fett skuma killar dem ba snackade med oss men dem pratade inte svenska snackade typ arabiska feeetttt skuma sen  fick denise så klart hika och vad gör jag joo jag döööör av garv för hon ska berätta en grej men hon kan knappt säga ett ord innan hon hikar igen hahahahaha.....sen så när vi var i stan så rökte jag och denise och jag var fettt nervööös skkkkiiiit det var första gången jag skulle träffa honom, men ja jag överlevde och det var hur roligt som helst vi drog först till platan och satte oss på en bänk, tror ni inte att mina ''bästa vänner'' kommer (FÅGLAR) och skuttar och flygger omkring jag e ju sjukt rädd för fåglar Knaaas. så vi gick darifrån vi åkte till gamla stan och chillade vid vattnet men där var det så klar bästa vän släkt och alla äckel fåglar var där -.-'' blöööö men vi satt där ändå och det var jätte varmt och jag och denise ville ha cigg. Juste det kom en kvinna oxå och interviuvade denise hon kankse kommer vara med i tv höhö då kan man säga jag umgås med en riktig stjärna hehe ;) sen efter en tag så skulle älsklingen dra till sin träning så vi lämnade dem till tunnelbanna och tog tåget mot backarby och tro mig vill ni inte sitta som en frågetecke så åk aldrig buss där för det kommer världens konstigaste namn ja och denise skulle av vid knäckepilgränd ärligt vem kom på såna sjuka namn O.o hahahah sen träffade vi adam denise pojkvän och vi hade jätte kul förutom att när vi skulle hem så några snor ungar baxade denise väska fast det var bra att vi hitta den igen.sen så åkte jag och denise heem och hade jätte skoj på tåget hem det har vi alltid men endå <3 när vi var i märsta så tog jag bussen till mormor och denise hem, och nu är jag hemma 0ch tar det lugnt <3
Jag och Älsklingen <3

jag och denise på väg hem <3

Walsta /Märsta  Bror ;) <3

Kommentarer
Postat av: sisi

mohaha välkommen t gruppen monia fåglaar eeuuw

2011-05-20 @ 13:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0